نوشته شده توسط : موپن

روع فناوری VOD در ایران با فیلیمو آغاز شد. اگر بخواهیم روند تکامل آن را بیان کنیم باید بگوییم که فیلیمو در ابتدا به عنوان یک محصول از آپارات شروع به کار کرد و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فناوران ایده پرداز صبا یا همان صبا ایده بود. این پلتفرم سرویسی برای استریم محتواهای ویدیویی مخصوصا سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی و خارجی می‌باشد.

با توجه به پیشرفت و استقبال روز افزون از سال 1393، فیلیمو در سال 1397 شروع به ساخت اولین سریال‌های اختصاصی مخصوص به پلتفرم فیلیمو نمود. در حال حاضر فیلیمو را می‌توان موفق‌ترین سرویس ارائه‌شده توسط هلدینگ صبا ایده دانست که موفقیتش به دلیل موارد زیر می‌باشد:

  • امکان تماشای انواع محتواهای ویدیویی با استفاده از تلفن همراه، تبلت، تلویزیون هوشمند و کامپیوتر شخصی

  • تلاش بر ارائه محتواهای باکیفیت و به روز خارجی و ایرانی

  • رعایت کلیه حقوق مرتبط با کپی رایت و تماشای حلال و مطمئن

  • امکان تنظیم کیفیت فیلم و سریال‌ها متناسب با سرعت و حجم اینترنت هر کاربر

  • امکان دانلود تعدادی از فیلم و سریال‌های مورد علاقه از طریق اپلیکیشن

  • دسته‌بندی و فیلترگذاری دقیق و مناسب محتواها

  • پخش ویدیو بدون قطعی

  • ساخت ویدیو کلوب آنلاین

  • بیش از 40 هزار فیلم و اپیزود سریال به زبان اصلی و دوبله اختصاصی

با توجه به این موارد و با توجه به گزارشات و آمارها، فیلیمو نه تنها بین رقبایش برتری‌های زیادی دارد بلکه یکی از پر بازدیدترین سایت‌های ایرانی نیز می‌باشد. فیلیمو با ارائه فیلم‌ و سریال‌های رایگان و هم‌چنین در نظر گرفتن قیمت‌های مناسب برای خرید اشتراک و ارائه تخفیف‌های متنوع و مناسبتی، بستری مناسب برای کاربرانش ایجاد می‌کند. کد تخفیف فیلیمو را می‌توانید از سایت موپُن تهیه کنید. علاوه بر این می توانید برای کاهش هزینه هایتان در از فروشگاه های اینترنتی هم از انواع کد تخفیف دیجی کالا و .... هم استفاده کنید. 

اگر بخواهیم نگاهی به آینده هم بیاندازیم، با توجه به ملی‌تر شدن اینترنت‌های ایران و ایجاد محدودیت‌های مختلف برای پلتفرم‌های خارجی مانند فیلتر و ... رقیب‌های بیشتری برای فیلیمو ایجاد خواهد شد و آمار کاربران هم بیشتر می‌شود. به این ترتیب احتمال می‌رود این پلتفرم علاوه بر اینکه به کیفیت، تعداد و تنوع فیلم و سریال‌های موجود بیشتر اهمیت بدهد، به فعالیت‌های بیشتری در زمینه ساخت فیلم‌ و سریال‌های اختصاصی و جذاب خواهد پرداخت و امکانات متنوعی را برای کاربرانش در نظر خواهد گرفت.

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

سامانه دیجی کالا جت یک پلتفرم در خصوص فروشگاه‌های اینترنتی مشهور است که به صورت آنلاین فعالیت می‎کند. این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و در مدت زمان کوتاهی، توانست جای خود را در بازار تجارت الکترونیک ایران پیدا کند!
دیجی کالا جت در زمینه ارائه محصولات از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به محل زندگی فعالیت می‎کند و شما می‎توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را مانند لوازم خانگی، کتاب، محصولات سوپر مارکت و... از طریق دیجی کالا جت تهیه کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که دیجی کالا جت در اختیار شما قرار می‎دهد، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود است که در طی سال‌های اخیر باعث شده است کاربران و مشتریان دیجی کالا جت از سفارش‌های خود از این پلتفرم رضایت کامل داشته باشند.
در کل می‎توان گفت که دیجی کالا جت یکی از بهترین و پرطرفدار ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران به حساب می‎آید که در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات خود، نظر و رضایت کامل کاربران و مشتریان خود را به دست آورد.

 

انواع کوپن‌ها و کدهای تخفیف دیجی کالا جت در سایت موپُن

 

از دیگر مزایای خوب این پلتفرم، ارائه کدهای تخفیف مختلف است که می‎توانید به وسیله استفاده از این کدهای تخفیف، کالاها و محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری از فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود تهیه کنید که این امر می‎تواند خرید شما را لذت بخش تر و به صرف‌تر کند!
در وبسایت موپُن کدهای تخفیف متعدد و متنوعی وجود دارد که می‌توانید در خریدها و سفارش‌های خود در دیجی کالا جت، از آن‌ها استفاده کنید.
این کدهای تخفیف برای اکثر فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی شما قابل استفاده هستند و خرید شما از این فروشگاه‌ها را لذت بخش تر می‌کنند.
به علاوه کدهای تخفیفی که می‌توانید در صفحه اختصاصی دیجی کالا جت در موپُن مشاهده و استفاده کنید، در بخش "کدهای تخفیف ارسالی کاربران" نیز می‌توانید کدهای تخفیفی که کاربران و مشتریان دیجی کالا جت استفاده و ارسال کرده اند را مشاهده کرده و از این کدهای تخفیف در خریدها و سفارش‌های خود از دیجی کالا جت استفاده بکنید.

 

برخی از محبوب‌ترین کدهای تخفیف دیجی کالا جت در موپُن

 

۱- کد تخفیف عدم خرید طولانی از دیجی کالا جت

اگر زمان زیادی از آخرید خرید یا ثبت نام خود در دیجی کالا جت گذشته باشد. این فروشگاه آنلاین کد تخفیفی را برای شما پیامک می‌کند. شما می‎توانید با بهره گیری از این تخفیف دیجی کالا جت از تمامی فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود از جمله جت مارکت، سوپر مارکت‌های محله و.... خرید کنید. علاوه بر این مورد هم می توانید از کد تخفیف دیجی کالا نیز استفاده کنید. 

 

منبع: https://www.asianews.ir/fa/newsagency/14185/%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c%d9%81-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()