نوشته شده توسط : موپن
  1. دریافت کد از طریق ربات تلگرام:

شبکه‌های مجازی، یکی دیگر از گزینه‌های سایت موپُن برای ارائه کد تخفیف است. تقریبا تمام افراد از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌هایی مثل تلگرام، واتس‌اپ و… استفاده می‌کنند. موپُن رباتی در تلگرام طراحی و راه‌اندازی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به تمام کدهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

  1. دریافت کد از طریق عضویت در خبرنامه:

آخرین روش عضویت در خبرنامه موپُن است. در این روش شما با وارد کردن مشخصاتی مثل نام و نام‌خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل و… در این خبرنامه عضو می‌شود. عضویت در موپُن به معنای دریافت کدهای تخفیف از طریق ایمیل است. پس اگر به روش‌های بالا دسترسی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این روش برای دریافت کدهای جدید و به‌روز فروشگاه‌های مدنظر خود استفاده کنید.

 

درست است که دسترسی به کدهای تخفیف موپُن اصلا کار پیچیده‌ای نیست و یکی از علت‌های محبوب شدن این برنامه، راحتی در نحوه دسترسی و استفاده از کدهای تخفیف مختلف است. اما باز هم موپُن برای رفاه حال بیشتر کاربران تمام دستورالعمل‌های لازم برای استفاده از این کدها را به صورت کامل در وب‌سایت خود توضیح داده است. برای مثال با سرچ نام مجموعه هومسا، انواع تخفیف و کوپن هومسا برای شما نمایش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر کد، می‌توانید روی گزینه مشاهده کلیک کنید.

صفحه‌ای مقابل شما باز می‌شود که در آن شرایط دقیق استفاده از این کد تخفیف برای شما نوشته شده است. همچنین میزان تخفیفی که با وارد کردن این کد در کادر مشخص شده برای آن‌ها اعمال می‌شود نیز تعیین شده است. علاوه‌بر آن درباره محدودیت‌های هر کد تخفیف توضیحات لازم نوشته شده است. علاوه‌بر این اطلاعات، در گوشه سمت چپ صفحه باز شده، مدت زمان باقی‌مانده تا از بین رفتن مهلت کد تخفیف نوشته شده است. گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که کد تخفیفی ویژه کالای مورد نظر شما گذاشته شده اما برای استفاده از آن به چند ساعت زمان نیاز دارید.

می‌توانید به راحتی این کد را به قسمت علاقه‌مندی‌های خود منتقل کنید. با این کار در زمان مشخص می‌توانید به راحتی به کد مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید. جمع ‌بندی مجموعه موپُن به دلیل تنوع بالای کدهای تخفیف، کاربران زیادی نیز دارد و در دسته سایت‌های پرطرفدار ایرانی قرار گرفته است. به علت همکاری موپُن با مجموعه‌های متعدد ایرانی، تقریبا تمام افراد حتی یک بار هم که شده از کدهای تخفیف این مجموعه استفاده کرده‌اند. با نوشتن نظرات خود درباره این کدها، دیگران را برای استفاده از این کدها راهنمایی کنید. همچنین می‌توانید موپُن را به دوستان خود نیز معرفی کنید تا آن‌ها هم خریدی همراه با تخفیف را تجربه کنند. 

منبع: https://sanapress.ir/297009/%d9%85%d9%88%d9%be%d9%8f%d9%86%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%af-%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c/

 

 

 



:: برچسب‌ها: موپُن , کدتخفیف , تخفیف ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

بدون استفاده از کد تخفیف هایپر استار تا سقف 60 درصد تخفیف در خرید خشکبار، دسر و شیرنی از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت دریافت کنید. این تخفیف اسنپ مارکت فقط برای فروشگاه‌های هایپر استار و هایپر استار اکسپرس بوده و شامل دسر، آجیل، خرما، ژله، خشکبار، پودر کیک و پنکیک و انواع شیرینی می‌باشد. لازم به ذکر است این تخفیف به‌صورت روزانه و با توجه به آدرس شما تغییر می‌کند. جهت مشاهده و خرید خشکبار، دسر و شیرینی در وبسایت اسنپ مارکت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

 

 https://www.mopon.ir/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-60-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B4%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%B1-%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-16575/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

آیا تاکنون از خدمات اسنپ اکسپرس استفاده نموده‌اید؟ آیا از مزایای اسنپ مارکت مطلع هستید؟ آیا به مقایسه اسنپ‌‌ مارکت و اسنپ اکسپرس از لحاظ مزایا و معایب پرداخته‌اید؟ امروزه با در‌نظر‌گرفتن درگیری‌های افراد در زمینه کار و مشکلات ناشی از ترافیک بالا، افراد هر‌چه بیشتر نسبت به خرید آنلاین متمایل می‌باشند.

یکی از معتبر‌ترین سایت‌ها در زمینه خرید آنلاین، اسنپ می‌باشد. این سایت دارای سابقه و اعتبار بالایی می‌باشد و افراد به راحتی برای بسیاری از امور خود به آن رجوع می‌کنند. سایت اسنپ یکی از پیشگامان در زمینه ارائه خدمات خرید غیر‌حضوری اقلام سوپرمارکتی می‌باشد.

با استفاده از این سایت، به راحتی می‌توان تمامی مواد مورد‌ نیاز خود را در هر ساعتی از شبانه‌روز سفارش داده و در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین دغدغه در درب منزل دریافت نمایید. یکی از مهم‌ترین مسائلی که سبب افزایش رضایت افراد از خدمات اسنپ می‌باشد، تخفیف‌هایی است که در موقعیت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌دهد.

به منظور اطلاع از بروز‌ترین تخفیف‌ها پیشنهاد ما برای شما، مراجعه به سایت موپُن می‌باشد. سایت موپُن یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه بررسی و ارائه تخفیف‌ها می‌باشد.

در زمینه خرید‌های غیرحضوری از سایت اسنپ، کارشناسان سایت موپُن به بررسی تخفیف‌ها می‌پردازند. بعد از اینکه از تخفیف‌های موجود مطمئن شدند؛ کد تخفیف سوپرمارکت را در سایت بارگذاری و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهند.

در زمینه خرید‌های سوپر‌مارکتی، سایت اسنپ در بخش اسنپ مارکت دارای رزومه درخشان و سابقه بالایی می‌باشد و بسیاری از افراد به ویژه در شهرهای بزرگ از مشتری‌های ثابت این سایت می‌باشند.

 کد تخفیف اسنپ اکسپرس

با توجه به موفقیت‌های اسنپ مارکت در زمینه ارائه خدمات، سایت اسنپ به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات، بخشی تحت عنوان اسنپ اکسپرس را طراحی و ارائه نموده است که مزایای بیشتری نسبت به اسنپ مارکت برای مشتریان فراهم آورده است.

در این مطلب قصد داریم به مقایسه اسنپ مارکت و اسنپ‌‌ اکسپرس بپردازیم. اگر قصد خرید غیر‌حضوری مطمئن با بهترین مزایا و کیفیت را دارید؛ در این مطلب همراه ما باشید.

 

منبع: https://blog.mopon.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

وبسایت نماوا، مانند فیلیمو یک سرویس آنلاین پخش فیلم و سریال به ‌صورت آنلاین است که با آن به مجموعه‌ای از سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی یا خارجی (به‌صورت دوبله‌) دسترسی دارید. شما در نماوا به فیلم‌ها و سریال‌های زیادی دسترسی خواهید داشت. تمام آثار موجود در نماوا با کیفیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند. جالب است که این سرویس به ‌صورت هوشمند با سرعت اینترنت منزل شما هماهنگ می‌شود و پخش بدون قطع و وصل فیلم و سریال را برای شما ممکن می‌کند.

نماوا علاوه بر بخش ویدیویی، یک بخش بلاگ نیز دارد. بخش بلاگ نماوا مطالبی مانند نقد و بررسی فیلم‌های مختلف، اخبار روز سینمای جهان و موارد دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد. عضویت برای همه در سایت نماوا رایگان است. البته برای تماشای آنلاین فیلم‌ها و دیگر محتویات نماوا، باید حق اشتراک آن را پرداخت کنید. در حال حاضر شما با پرداخت یک هزینه کم می‌توانید به مدت یک ماه به محتوای این سایت دسترسی کامل داشته باشید. اینگونه می‌توانید هر زمان که مایل بودید به تماشای آنلاین فیلم یا سریال مورد علاقه‌ی خود بپردازید. لازم به ذکر است که حق اشتراکی که به نماوا می‌پردازید فقط برای دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های این سایت پرداخت می‌شود. بر خلاف فیلیمو، هزینه‌ی حجم اینترنتی که برای تماشای فیلم استفاده می‌کنید بر عهده‌ی خود شماست. برای اشتراک نماوا، کدهای تخفیف زیادی ارائه می‌شود. چه اشتراک شما ماهانه باشد چه سالانه، یک کد تخفیف مختص آن وجود دارد. بسیاری برای ثبت نام و خرید اشتراک نماوا، به دنبال کد تخفیف آن هستند تا هزینه کم‌تری پرداخت کنند. برای دریافت کد تخفیف نماوا کلیک کنید. همچنین می توانید با استفاده از کد تخفیف سینماتیکت هزینه هایتان را برای خرید بلیط سینما هم کاهش دهید. 

 

منبع:https://sabakhabar.ir/294009/ 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

مدتی است که سریال‌های خانگی به جای پخش در تمام پلتفرم‌ها به شکل کاملا اختصاصی یا نسبتا اختصاصی در پلتفرمی خاص به نمایش گذاشته‌ می‌شوند. سریال پوست شیر هم به عنوان سریال اختصاصی فیلم نت پخش شد. یعنی برای تماشای این سریال باید اشتراک فیلم نت را خریداری می‌کردید. البته که شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک این پلتفرم‌ها مثل کد تخفیف فیلم نت، کد تخفیف فیلیمو و… هزینه‌های خرید اشتراک را تا حدود زیادی کاهش دهید.

هر دو پلتفرم تمامی قسمت‌های این مجموعه را به اشتراک گذاشته‌اند و با خرید اشتراک ماهانه، سه ماهه، 6 ماهه و… می‌توانید در زمان دلخواه به تماشای این مجموعه بنشینید. اگر با این پلتفرم‌ها آشنایی ندارید در ادامه توضیح مختصری در رابطه با آن‌ها خواهیم داد.

در گذشته فیلم و سریال‌ها به شکل اکران حضوری و یا از طریق تلویزیون به نمایش درمی‌آمدند. بعد از آن سی‌دی و دی‌وی‌دی روی کار آمد و همین امر شروعی برای پخش سریال‌های خانگی بود. البته به سینما رفتن هم امری راحت‌تر شد و مثلا با داشتن کد تخفیف سینماتیکت می‌توانستید کاملا به صرفه بلیط سینما تهیه کنید و فیلم مورد نظرتان را حضوری و دست جمعی ببینید. این روش جدا از صرف زمان بیشتر احتمال برگشت پول، عدم تکرار و… را به همراه دارد.

 

منبع: https://baztab.ir/%d9%81%d8%b5%d9%84-4-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

به همین خاطر بهتر است بدانید که از این رو تلویزیون و شبکه‌های ملی و تا حدودی حتی سینما نیز از رونق قبل دیگر برخوردار نیستند. زیرا هر یک از این پلتفرم‌های پخش آنلاین، بسیاری از فیلم‌های سینمایی روی پرده را نیز انحصارا در اختیار گرفته‌اند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی به تماشای این فیلم‌های سینمایی ایرانی در منزل خود بنشینید و لذت ببرید. از این رو دیگر کسی مانند سابق به سراغ تلویزیون یا سینما نمی‌رود. شاید همین محبوبیت زیاد این پلتفرم‌ها و از رونق انداختن تلویزیون و حتی سینما، علت اصلی اتفاقاتی است که اخیرا برای این مجموعه‌ها در حال پیشامد می‌باشد. شاید در آینده‌ای نه چندان دور این پلتفرم‌ها نیز در دام فیلترینگ گرفتار شوند. در ادامه دقیق‌تر این موارد را بررسی خواهیم کرد تا شما نیز با ساز و کار هر یک از این پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی و شرایطی که دارند به خوبی آشنا شوید.

در ابتدا بهتر است با ما همراه باشید تا با سه عدد از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی ایرانی آشنا شوید. فیلیمو، نماوا و فیلم نت که حتما همگی حتی برای یک بار هم که شده نام آن‌ها را شنیده‌اید یا تبلیغات گسترده آن‌ها در سطح شهر را مشاهده نموده‌اید. با ما همراه باشید تا تک به تک آن‌ها را بررسی کنیم و به مشکلاتی که اخیرا برای این مجموعه‌ها پیش آمده است بپردازیم. همچنین بهتر است بدانید انواع تخفیفات فیلیمو، تخفیفات سینماتیکت و... را می توانید همین حالا از سایت موپُن دریافت و استفاده کنید.

فیلیمو

فیلیمو در واقع یکی از موفق‌ترین سرویس‌های هلدینگ صبا ایده می‌باشد. مجموعه فیلیمو شاید از اولین پلتفرم‌هایی باشد که به صورت آنلاین فعالیت خود را در زمینه ارائه فیلم و سریال در ایران آغاز نمود. از این رو بسیار محبوب و شناخته شده است.

 

منبع: https://www.mopon.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7/%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

روع فناوری VOD در ایران با فیلیمو آغاز شد. اگر بخواهیم روند تکامل آن را بیان کنیم باید بگوییم که فیلیمو در ابتدا به عنوان یک محصول از آپارات شروع به کار کرد و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فناوران ایده پرداز صبا یا همان صبا ایده بود. این پلتفرم سرویسی برای استریم محتواهای ویدیویی مخصوصا سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی و خارجی می‌باشد.

با توجه به پیشرفت و استقبال روز افزون از سال 1393، فیلیمو در سال 1397 شروع به ساخت اولین سریال‌های اختصاصی مخصوص به پلتفرم فیلیمو نمود. در حال حاضر فیلیمو را می‌توان موفق‌ترین سرویس ارائه‌شده توسط هلدینگ صبا ایده دانست که موفقیتش به دلیل موارد زیر می‌باشد:

  • امکان تماشای انواع محتواهای ویدیویی با استفاده از تلفن همراه، تبلت، تلویزیون هوشمند و کامپیوتر شخصی

  • تلاش بر ارائه محتواهای باکیفیت و به روز خارجی و ایرانی

  • رعایت کلیه حقوق مرتبط با کپی رایت و تماشای حلال و مطمئن

  • امکان تنظیم کیفیت فیلم و سریال‌ها متناسب با سرعت و حجم اینترنت هر کاربر

  • امکان دانلود تعدادی از فیلم و سریال‌های مورد علاقه از طریق اپلیکیشن

  • دسته‌بندی و فیلترگذاری دقیق و مناسب محتواها

  • پخش ویدیو بدون قطعی

  • ساخت ویدیو کلوب آنلاین

  • بیش از 40 هزار فیلم و اپیزود سریال به زبان اصلی و دوبله اختصاصی

با توجه به این موارد و با توجه به گزارشات و آمارها، فیلیمو نه تنها بین رقبایش برتری‌های زیادی دارد بلکه یکی از پر بازدیدترین سایت‌های ایرانی نیز می‌باشد. فیلیمو با ارائه فیلم‌ و سریال‌های رایگان و هم‌چنین در نظر گرفتن قیمت‌های مناسب برای خرید اشتراک و ارائه تخفیف‌های متنوع و مناسبتی، بستری مناسب برای کاربرانش ایجاد می‌کند. کد تخفیف فیلیمو را می‌توانید از سایت موپُن تهیه کنید. علاوه بر این می توانید برای کاهش هزینه هایتان در از فروشگاه های اینترنتی هم از انواع کد تخفیف دیجی کالا و .... هم استفاده کنید. 

اگر بخواهیم نگاهی به آینده هم بیاندازیم، با توجه به ملی‌تر شدن اینترنت‌های ایران و ایجاد محدودیت‌های مختلف برای پلتفرم‌های خارجی مانند فیلتر و ... رقیب‌های بیشتری برای فیلیمو ایجاد خواهد شد و آمار کاربران هم بیشتر می‌شود. به این ترتیب احتمال می‌رود این پلتفرم علاوه بر اینکه به کیفیت، تعداد و تنوع فیلم و سریال‌های موجود بیشتر اهمیت بدهد، به فعالیت‌های بیشتری در زمینه ساخت فیلم‌ و سریال‌های اختصاصی و جذاب خواهد پرداخت و امکانات متنوعی را برای کاربرانش در نظر خواهد گرفت.

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

سامانه دیجی کالا جت یک پلتفرم در خصوص فروشگاه‌های اینترنتی مشهور است که به صورت آنلاین فعالیت می‎کند. این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و در مدت زمان کوتاهی، توانست جای خود را در بازار تجارت الکترونیک ایران پیدا کند!
دیجی کالا جت در زمینه ارائه محصولات از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به محل زندگی فعالیت می‎کند و شما می‎توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را مانند لوازم خانگی، کتاب، محصولات سوپر مارکت و... از طریق دیجی کالا جت تهیه کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که دیجی کالا جت در اختیار شما قرار می‎دهد، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود است که در طی سال‌های اخیر باعث شده است کاربران و مشتریان دیجی کالا جت از سفارش‌های خود از این پلتفرم رضایت کامل داشته باشند.
در کل می‎توان گفت که دیجی کالا جت یکی از بهترین و پرطرفدار ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران به حساب می‎آید که در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات خود، نظر و رضایت کامل کاربران و مشتریان خود را به دست آورد.

 

انواع کوپن‌ها و کدهای تخفیف دیجی کالا جت در سایت موپُن

 

از دیگر مزایای خوب این پلتفرم، ارائه کدهای تخفیف مختلف است که می‎توانید به وسیله استفاده از این کدهای تخفیف، کالاها و محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری از فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود تهیه کنید که این امر می‎تواند خرید شما را لذت بخش تر و به صرف‌تر کند!
در وبسایت موپُن کدهای تخفیف متعدد و متنوعی وجود دارد که می‌توانید در خریدها و سفارش‌های خود در دیجی کالا جت، از آن‌ها استفاده کنید.
این کدهای تخفیف برای اکثر فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی شما قابل استفاده هستند و خرید شما از این فروشگاه‌ها را لذت بخش تر می‌کنند.
به علاوه کدهای تخفیفی که می‌توانید در صفحه اختصاصی دیجی کالا جت در موپُن مشاهده و استفاده کنید، در بخش "کدهای تخفیف ارسالی کاربران" نیز می‌توانید کدهای تخفیفی که کاربران و مشتریان دیجی کالا جت استفاده و ارسال کرده اند را مشاهده کرده و از این کدهای تخفیف در خریدها و سفارش‌های خود از دیجی کالا جت استفاده بکنید.

 

برخی از محبوب‌ترین کدهای تخفیف دیجی کالا جت در موپُن

 

۱- کد تخفیف عدم خرید طولانی از دیجی کالا جت

اگر زمان زیادی از آخرید خرید یا ثبت نام خود در دیجی کالا جت گذشته باشد. این فروشگاه آنلاین کد تخفیفی را برای شما پیامک می‌کند. شما می‎توانید با بهره گیری از این تخفیف دیجی کالا جت از تمامی فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود از جمله جت مارکت، سوپر مارکت‌های محله و.... خرید کنید. علاوه بر این مورد هم می توانید از کد تخفیف دیجی کالا نیز استفاده کنید. 

 

منبع: https://www.asianews.ir/fa/newsagency/14185/%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c%d9%81-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

ایده‌ فروشگاه اینترنتی باسلام

محمدرضا آقایا، بنیان‌گذار سایت باسلام است که در سال 1395 ایده فروشگاه اینترنتی باسلام را اجرائی کرد. در واقع باسلام، دیجی‌کالای روستاییان است. در این فروشگاه اینترنتی روستاییان و مردم مناطق مختلف کل ایران غرفه‌هایی برای فروش محصولات خود دارند. این محصولات می‌توانند صنایع‌دستی باشند یا محصولات و فرآورده‌های کشاورزی. در حال حاضر بیش از 4 هزار غرفه در این فروشگاه آنلاین فعالیت می‌کنند و تعداد محصولاتی که در آن به فروش می‌رسد به بیش از 54 هزار کالا رسیده‌ است. با وجود چالش‌های فراوانی که در مسیر این استارت‌آپ نوپا وجود داشته، باسلام همچنان به کار خود ادامه داده و درصدد رشد و گسترش است.

این سایت موفق همچون دیجی‌کالا از روش‌های زیادی برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می‌کند که یکی از جذاب‌ترین روش‌های آن ارائه‌ کد تخفیف اولین خرید باسلام است. همچنین مشتریان محصولات باسلام در زمان‌های مختلف و برای خرید محصولات مختلف زیادی می‌توانند از تخفیف‌های موجود در این سایت استفاده کنند و محصولاتی را بخرند که در شهر خودشان و حتی شهرهای اطرافشان به‌راحتی یافت نمی‌شود.

باسلام

ویژگی‌های مشترک دیجی‌کالا و باسلام

در حال حاضر هزاران فروشگاه اینترنتی در ایران وجود دارند اما نام این دو برند بیش از بقیه برای مردم آشنا است و چنین چیزی اتفاقی نیست. برخی ویژگی‌های مشترک این دو کسب‌وکار موفق عبارت‌اند از:

  • پاسخگویی به نیازهای مشتریان
  • اهمیت به نظر و سلیقه مخاطب
  • ارائه خدمات شبانه‌روزی و پشتیبانی آنلاین
  • ارائه تخفیف‌های گوناگون برای مشتریان جدید و قدیمی
  • ارائه اطلاعاتی مفید و همه‌جانبه درباره محصولات سایت
  • تضمین کیفیت محصولات
  • ایجاد فضای شغلی آنلاین برای فروشندگان سنتی
  • پذیرفتن محصولات مرجوعی مشتریان تا 7 روز
  • ارسال رایگان برای خرید بیش از مبلغی مشخص

اپلیکیشن‌های دیجی‌کالا و باسلام

دو فروشگاه دیجی‌کالا و باسلام علاوه بر سایت، اپلیکیشن مخصوص خود را نیز راه‌اندازی کرده‌اند و به‌این‌ترتیب مشتریان می‌توانند با استفاده از گوشی همراه خود به‌آسانی از طریق این مراکز خرید نیازهای خود را برطرف کنند.

اگر شما نیز از مشتریان دیجی‌کالا و باسلام هستید، می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف، با قیمتی کمتر محصولات مدنظر خود را خریداری کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها از افزونه‌ موپُن استفاده کنید. موپُن اولین پلتفرم ارائه‌ کدهای تخفیف است و هنگامی که شما عضو آن می‌شوید و سایت‌های مدنظرتان را انتخاب می‌کنید می‌توانید از تخفیف‌های آن‌ها آگاه شده و قبل از آنکه انقضای کد تخفیف آن فروشگاه‌ها به سر برسد، خرید خود را با قیمتی کمتر انجام دهید.

منبع: https://mag.ecasb.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D9%84-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%86/



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

امکان بررسی دقیق محصولات

در فروشگاه‌های حضوری معمولا امکان بررسی تک به تک محصولات، جستجوی اطلاعات آن‌ها و مقایسشان با رقبا وجود ندارد اما در فروشگاه‌های آنلاین شما قادر هستید حتی تا ساعت‌ها روی انتخاب خود زمان بگذارید و محصولات مختلف را بررسی و با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترینشان را برگزینید.

حفظ سلامتی

فروش آنلاین اقلام سوپرمارکت در زمان شیوع ویروس کرونا رونق گرفت. هنوز هم با حضور در فروشگاه‌ها ممکن است به ویروس‌های مختلف دچار شویم. یا اینکه در ترافیک شهری و آلودگی‌ هوا مشکلات مختلفی برای ما ایجاد شود پس بسیاری از خطرات با ماندن در محل و سفارش اینترنتی به حداقل می‌رسند.

استفاده از تخفیف‌های ویژه

معمولا پلتفرم‌های فروش آنلاین برای ترغیب مشتریان خود از تخفیف‌های مختلفی مربوط به آن‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال با کد تخفیف اسنپ مارکت می‌توانید روی قیمت نهایی محصولات، درصدی را به عنوان تخفیف نپردازید.  با توجه به اینکه تخفیف گرفتن همیشه لذت‌بخش است، اقلام سوپرمارکتی هم که نیاز روزانه ما هستند، به طور مرتب می‌توانید از این شرایط بهره‌مند شوید.

امکان مقایسه قیمت‌ها

در فروشگاه‌های مختلف، به واسطه خرید محصولات از منبع‌های متفاوت، در بازه‌های زمانی متغیر و .... ممکن است قیمت یک محصول واحد فرق داشته‌باشد. در این صورت به واسطه اینکه لیست محصول تمامی فروشگاه‌ها و قیمت آن‌ها قابل مشاهده هست، به راحتی می‌توانید این مقایسه را انجام دهید و با انتخاب بهترین گزینه و یا اعمال کد تخفیف مخصوص به فروشگاه در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید.

تحویل درب منزل

در هوای سرد زمستان یا هوای گرم تابستان دیگر نیازی نیست بیرون برید، با خرید اینترنتی تنها کافیست اقلامی که نیاز دارید را انتخاب کنید و هزینه آن‌ها را بپردازید. پس از آن شما به سایر کارهایتان می‌رسید و پس از گذشت زمان مورد نیاز، پیک اسنپ خریدتان را درب منزل به شما تحویل خواهد داد و فرآیند خرید و تحویل بسیار راحت است.

صرفه جویی در زمان

علاوه بر اینکه ممکن است به دلیل ازدحام جمعیت، شلوغی مغازه و... در خریدهای اینترنتی زمان زیادی را تلف کنید، لازم است وقتی را برای راه رفت و برگشت و... هم در نظر بگیرید. و مهم‌تر از همه پیدا کردن تک تک اقلام مورد نظر مخصوصا در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای زمان بسیار زیادی را از مشتریان می‌گیرد اما در خریدهای آنلاین، با یک جستجوی ساده می‌توانید با سرعت نسبتا بالایی لیست خرید خود را تکمیل کنید.

در شرایطی ممکن است فروشگاه حضوری یک یا چند جنس را نداشته‌باشد و لازم است این وقت را باری دیگر در فروشگاه متفاوتی صرف کنید یا در سوپر مارکت‌های محلی ممکن است حساب و کتاب طولانی شود و هیچ یک از این موارد در خرید از مارکت‌های آنلاین برای شما پیش نخواهد آمد.

نبود محدودیت در تعداد و نوع محصولات

در سوپر مارکت‌های کوچک و محلی معمولا به دلیل کمبود فضا، سرمایه و...تمامی برندها از یک محصول وجود ندارند و تنوع کمتری هم در اجناس مغازه وجود دارد، اما سوپر مارکت‌های آنلاین معمولا علاوه بر تنوع زیاد، برندهای مختلفی را برای هر جنس موجود دارد و انتخاب نهایی خیلی بیشتر باب میل مشتری خواهد بود.

به واسطه در نظر گرفتن فضای بزرگ‌تر، تعداد سفارش‌ها هم محدودیت خیلی کمتری دارد و نسبت به یک مغازه کوچک که نهایتا یک کارتن از یک جنس را موجود دارد، امکان خرید در تعدادهای بالا بیشتر است.

بیمه بودن مرسولات

اکثریت فروشگاه‌های اینترنتی، سفارش مشتریان را بیمه می‌کنند. در این صورت اگر در مسیر ارسال و قبل از تحویل مشکلی برای سفارش شما ایجاد شود، ضرر زیادی نخواهید کرد.

انتخاب با توجه به نظر خریداران قبلی

آپشنی که در اکثر سایت‌ها و برنامه‌ها وجود دارد، ثبت نظر پس از اتمام خرید است. زمان‌هایی که با محصولی آشنایی کاملی ندارید و از کیفیت، نوع مصرف، برند و... آن مطمئن نیستید، می‌توانید با توجه به نظر خریداران قبلی تصمیم بهتر و مناسب‌تری را اتخاذ کنید.

 

منبع: https://www.tarafdari.com/node/2242814



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در نوروز سال جدید هم می توانید با استفاده از کد تخفیف های قرار داده شده در سایت موپُن، هزینه های خود را برای خریدهای سوپرمارکتی کمتر کنید!!
همین حالا وارد سایت موپُن شوید و با دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت 1401 این لطف بزرگ به خود و سرمایه تان بکنید و از این کد تخفیف ها برای خرید های خود استفاده کنید. 



:: برچسب‌ها: کد تخفیف , کد تخفیف اسنپ مارکت , موپُن ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

دیجی‌استایل ۵ ساله شد! از اینکه در طی این سال‌ها در کنار شما بودیم و در مسیر رشد و پیشرفت دیجی‌استایل قدم برداشتیم و تلاش کردیم آن را تبدیل به فروشگاه آنلاین مورد اعتماد شما کنیم، خوشحالیم.

به همین مناسبت و برای جشن گرفتن تولد ۵ سالگی دیجی‌استایل، کمپین «سال به سال با استایل» از ۱۵ آبان ماه آغاز شده است و تا ۲۶ آبان ماه ادامه دارد. در این کمپین هدایای ویژه‌ای از تخفیف‌های روزانه‌ی فوق‌العاده تا جوایز دیگر در نظر گرفته شده است که امیدواریم شما را در شادی ما سهیم کند.

در این کمپین یک گردونه‌ شانس دیجی استایل هیجان‌انگیز هم در نظر گرفته‌ شده است که می‌توانید هر روز به صفحه‌ی آن سر بزنید و شانس خودتان را امتحان کنید. جایزه‌ی ویژه‌ی این گردونه شانس یک سال خرید رایگان از برند کوی، ماهانه تا سقف ۱ میلیون تومان است.

 

این جایزه‌ی ویژه بین افرادی قرعه‌کشی می‌شود که از گردونه شانس کد تخفیف برنده شوند و با آن خرید کنند.

 

منبع: 

https://www.digistyle.com/mag/5-years-digistyle/



:: برچسب‌ها: کد تخفیف , کد تخفیف دیجی استایل , موپُن ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

دیجی کالا یکی فروشگاه هایی است که تقریبا هر کالایی که مد نظرتان باشد در ان وجود دارد. البته که پس از مدتی دیجی کالا متوجه این موضوع شد وجود این همه کالا مشکلاتی به وجود می اورد. 

برای همین موضوع یک سیاست جدید اتخاذ کرد و تصمیم گرفت برخی کالاهای خود را از دیگر کالاها جدا کند و سایت و اپلیکیشن جداگانه ایجاد کند مانند دیجی استایل و دیجی جت.

همان طور که می دانید دیجی استایل بر روی پوشاک و حوزه مد تخصص دارد. اقلامی مانند پوشاک و کفش و مد و ... که هم شامل مردانه هم زنانه هم بچه گانه و مجلسی و اسپرت و ... نیست. البته این طور نیست که تصور کنید در دیجی کالا دیگر هیچ پوشاکی وجود ندارد خیر. همچنان هم پوشاک یافت می شود ولی تمرکز اصلی پوشاک در دیجی استایل است. 

اگر قصد خرید از دیجی کالا یا زیر دسته های ان را دارید حتما به سایت موپن سر بزنید و کد تخفیف دیجی کالا را به طور کاملا رایگان دریافت کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در این ماقله قصد داریم شما را با نحوه و مراحل خرید از اسنپ اکسپرس اشنا کنیم. گرچه اسنپ اکسپرس یک رابط کاربری ساده و فوق العاده دارد و هر فردی به راحتی می تواند خرید خود را ثبت و نهایی کند ولی خالی از لطف نیست یکبار برای همیشه ان را به طور کامل شرح دهیم. 

ثبت سفارش : در ابتدا پیش از ثبت شدن سفارش باید شماره همراه خود را در کادر بالا وارد کنید. سپس وارد بخش سوپر مارکت شوید و ادرس خود را وارد کنید تا نزدیک ترین سوپرمارکت ها به شما نمایش داه شوند. در این مرحله هر فروشگاه هایی را انتخاب کنید محصولات ان را مشاهده خواهید کرد. 

پرداخت : در این مرحله بعد از انتخاب تمامی خرید های خود باید گزینه تکمیل فرایند خرید را انتخاب کنید تا صورتحساب به شما نشان داده شود. در این مرحله شما دو گزینه پرداخت انلاین و پرداخت اعتباری را دارید که با انتخاب ان خریدتان نهایی خواهد شد. در این مرحله می توانید شما کد تخفیف اسنپ اکسپرس را اعمال کنید و از یک تخفیف جذاب و فوق العاده برخوردار شوید. 

زمان تحویل : یکی از مزایای اسنپ اکسپرس نسبت به رقبایش همین است. بلا استثنا شما خرید های خود را در کمتر از 30 دقیقه دریفات خواهید کرد. همچنین در هر لحظه با کدی که به شما داده می شود می توانید خریدتان را رهگیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

نکته جالبی که در خصوص باسلام وجود دارد این است که کشاورزان و تولید کنندگان زیادی در ان حضور فعال و مستمر دارند. این نکته بسیار مهمی برای خریداران است که کالاهای مورد نظر خودر را به خصوص خوراکی ها را به صورت مستقیم از کشاورز خرید کنند تا از طبیعی بودن ان مطمئن باشند. 

برای مثال با سرچ کلماتی مثل برنج , عسل , خرما و ... می توانید انواع اقسام انها را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت و کیفیت دست به خرید بزنید. همچنین توجه داشته باشید که رابط کاربری باسلام بسیار ساده است و به راحتی می توانید کالاهای مورد نظر خود را خرید کنید.

همچنین کد تخفیف باسلام یک خدمت جدید از موپن است که به شما کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در سایت موپن صفحه ای با عنوان کد تخفیف تپسی وجود دارد. این صفحه طرفدارن بسیار زیادی دارد که هر روزه بازدید های بسیار زیادی از ان صورت می گیرد. 

بدون شک اگر شما هم یکبار به این صفحه سر بزنید از طرفداران ان خواهید شد و به همین راحتی ان را رها نخواهید کرد. 

در این صفحه تعداد بسیار زیادی کوپن مربوط به اپلیکیشن و وب سایت تپسی وجود دارد. شما این کوپن ها را می توانید در شرایط مختلف استفاده کنید. مهم ترین خدمتی که تپسی ارائه می دهد سرویس تاکسی اینترنتی است. اگر شما قصد دارید درخواست تاکسی اینترنتیس از تپسی کنید می توانید از این کدها استفاده کنید و از تخفیف های جذابی برخوردار شوید. 

هر کدام از این کدهای تخفیف ویژگی و قابلیت خاصی دارند. برای مثال برخی مختص سفر اول است. یعنی اگر شما قبلا از تپسی استفاده کرده باشید دیگر قادر نیستید از ان استفاده کنید. 

و برخی کدهای تخفیف محدودیت زمانی و مکانی دارند. یعنی برای مثال فقط برای ساکنان شهر مشهد مقدس در نظر گرفته شده است. یا برخی مختص روز خاصی است مثل روز مادر و فقط در ان 24 ساعت قابل استفاده است. 

تمامی این کوپن ها کاملا رایگان و برای عموم در موپن قابل دسترس است. 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

یکی از محبوب ترین دستهه بندی هایی که در سایت دیجی استایل است بخش پوشاک مردانه است. شما در این بخش انواع اقسام پوشاک و البسه مردانه را در رنگ و سایز و قیمت های مختلف می توانید مشاهده کنید و اقدام به خرید کنید. خود پوشاک مردانه 4 زیر دسته اصلی دارند. این 4  زیر عبارت اند از لباس مردانه و کفش مردانه و ورزشی مردانه و اکسسوری مردانه. شاخص ترین کالاهایی که در این زیر دسته ها یافت می شوند عبارت اند از پیراهن و تی شرت و شلوار جین و شلوار پارچه ای و کت رسمی و کاپشن و کفش رسمی و کتانی و کفش ورزشی و کلاه و ژاکت و پلیور و ... 

شرکت موپن همواره سعی بر این داشته با ارائه کوپن و کدهای تخفیف مختلف راه خرید اینترنتی را هموار کند. این کوپن ها ویژگی های مختلفی دارند و برخی از ان ها که برای خرید از دیجی استایل تهیه شده است عبارت اند از کد تخفیف 10 درصدی دیجی استایل ویژه تمام کاربران و کد تخفیف 15 درصدی دیجی استایل خرید اول و کد تخفیف دیجی استایل کد تخفیف 200 هزار تومانی محصولات منتخب برند اکزاترس دیجی استایل و تا %62 درصد تخفیف محصولات منتخب چرم دیجی استایل و کد تخفیف 200 هزار تومانی برند برنس دیجی استایل و ...

اگر یک بار از این کدهای تخفیف استفاده کرده باشید قطعا می دانید که اعمال انها بسیار ساده است. شما برای دریافت انها نه تنها نیاز به پرداخت هزینه ای ندارید بلکه حتی نیاز به وارد کردن کوچک ترین اطلاعات و ثبت نامی هم نیست. 

همین حالا با یک کلیک کد تخفیف دیجی استایل را دریافت کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

اگر فقط یکبار به سایت موپن سر زده باشید بدون شک از مشتریان دائم ان خواهید شد. موپن برای هر فروشگاه اینترنتی محبوب و معتبر یک صفحه اختصاصی در سایتش ایجاد کرده است. 

در هر یک از این صفحات انواع اقاسم کدهای تخففی مربوط به ان فروشگاه وجود دارد که هر کدام از کوپن ها ویژگی خاص و منحصر به فردی دارد که شما به راحتی می توانید هر کدام مد نظرتان بود ان را دریافت کنید و از ان استفاده کنید.

از نکات جالبی که راجب کد های تخفیف موجود در موپن وجود دارد این است که تمامی کوپن ها کاملا رایگان هستند و برای دریافت انها نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست. نکته دوم این است که اکثر کدها مگر بعضی موارد خاص محدودیت مکانی ندارد. یعنی شما در سراسر کشور می توانید از ان کد ها استفاده کنید و از تخفیف های جذابی برخوردار شوید.

همانطور که اکثر شما می دانید دیجی کالا در حال حاضز قوی ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی موجود است و بیشتر افراد ترجیح می دهند بنا به دلایل مختلف خرید های خود را از این سایت انجام دهند. پس طبیعی است که بیشترین کدهای تخفیف موپن مربوط به این فروشگاه باشد. 

اگر قصد خرید از دیجی کالا را دارید حتما به سایت موپن سر بزنید و کدتخفیف دیجی کالا را دریافت و استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

شهرهایی که ایرانسل در آن فعالیت می کند
ایرانسل خدمات خود را در تمام نقاط ایران ارائه می دهد.
ارزان ترین گزینه های ایرانسل
ایرانسل برای محصولات و خدمات خود تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است که به شما امکان می دهد از خدمات و محصولات آن با قیمت های مناسب تری بهره مند شوید. این طرح های تخفیف به طور کلی به دسته های زیر تقسیم می شوند:
کد تخفیف اولین خرید ایرانسل

این کد تخفیف فقط برای افرادی قابل استفاده است که محصولی را با کد کشور خود خریداری نکرده باشند. برای مثال می توان به اولین کد تخفیف سیم کارت ایران سل اشاره کرد.
کد تخفیف خرید غیر اول ایرانسل

این کدهای تخفیف عبارتند از: کد تخفیف ایرانسل برای همه کاربران، کد تخفیف ایرانسل برای همه کاربران دیجی کالا و .... خوشبختانه هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه (جدید یا قدیمی) می توانند از آن لذت ببرند.
کد تخفیف ویژه ایرانسل
ایرانسل در مناسبت های مختلف کدها و طرح های تخفیفی ارائه می دهد: کد تخفیف ماه رمضان ایرانسل، اینترنت رایگان ایرانسل عید، هدیه روز پدر ایرانسل، هدیه روز دانشجوی ایرانسل و .... و سعی کنند در اوقات خوش مشتریان خود شریک شوند.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

طبقه بندی خدمات بیمه بازار
کد تخفیف بیمه خودرو بیمه بازار
بیمه شخص ثالث: مسافر، بار و موتور سیکلت (شرکت های تعاونی، ایران، رازی، دانا، آسیا، پرشین، البرز، دی، پاسارگر، کوثر و سامان)
Carrosserieaverzacaring: Ride n Cargo (Bedrizwa: Tev, Iran, Razi, Dan, Asia, Persian, Alberz, Pasargad n Kousar)
کد تخفیف بیمه بازار برای افراد
بیمه تکمیلی: درمان غرامت انفرادی و درمان غرامت گروهی (شرکت: Samvinnufélag و Saman)
بیمه عمر: انفرادی (شرکت های سرمد، سامان، پاسارگاد و ایران)
بیمه مسافرتی (شرکت های آسیا، البرز، دانا، سامان، پاسارگاد، ملت، کوثر، ایران)
کد تخفیف بیمه اموال بیمه بازار
بیمه آتش سوزی: مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی (شرکت های رازی، ملت، ایران، دای، پارسیان، آسیا، البرز، پاسارگاد، سامان، کوثر و ...)
کد تخفیف سایر بیمه ها، بیمه بازار
پوشش اضافی: تصحیح اطلاعات، مسئولیت تمدید شده، کسر و انتقال رایگان.
بیمه باربری: بار، داخلی، صادرات، واردات با سود بانکی، ترانزیت و واردات بدون سود بانکی
بیمه تجهیزات الکترونیکی
بیمه حوادث - انفرادی و گروهی
بیمه حیوانات خانگی
بیمه مسئولیت



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

دسته بلیط سینماتیکت
دسته بندی فیلم های سینماتیکت شامل فیلم های سینمایی، هنری و تجربی، فیلم های خارجی و تئاتر کمدی است و با ورود به هر دسته، می توانید بلیط آن فیلم ها را به صورت آنلاین خریداری کنید.
شهرهایی که سینماتیکت در ان فعالیت دارد
سینماتیکت بلیط سینماهای سراسر ایران را پوشش می دهد.
نحوه پرداخت سینماتیکت
در حال حاضر پرداخت ها فقط از طریق درگاه پرداخت آنلاین و با تمامی کارت های عضو شتاب انجام می شود.
نکات کد تخفیف سینماتیکت
پس از مراجعه به صفحه فیلم مورد نظر و انتخاب یک فیلم، به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید کد تخفیف را در روز اکران و بعد از نمایش در کادر مربوطه وارد کنید. توجه داشته باشید در صورت استفاده از کد تخفیف، در باشگاه مشتریان سینما تیکت امتیازی دریافت نمی کنید. علاوه بر این، هر کاربر فقط یک بار می تواند از هر کد تخفیف استفاده کند و نمی تواند همزمان از چند کد تخفیف استفاده کند.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

با توجه حساسیت بانوان محترم در انتخاب، شاید خرید آنلاین پوشاک و اکسسوری زنانه کمی غیرمنطقی به نظر برسد. اما جالب است بدانید که در تمام دنیا این موضوع به امری عادی تبدیل شده و با استفاده از قابلیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی از جمله محاسبه هوشمند سایز و مقایسه کالاهای مختلف امکان خریدی لذت‌بخش برای شما فراهم می‌شود. همچنین با استفاده از انواع کد تخفیف مانند تخفیف 80 درصدی دیجی کالا لباس، این لذت دوچندان خواهد شد. در ادامه با برخی از محصولاتی که امکان خرید با استفاده از کدتخفیف دیجی استایل برای شما فراهم است، آشنا خواهید شد.

لباس زنانه: تیشرت و پولوشرت، لباس راحتی و خواب (لباس خواب، ست لباس راحتی، تاپ و تیشرت راحتی، شلوار و شلوارک راحتی، اکسسوری لباس راحتی)، مانتو، پانچو و رویه، شومیز و پیراهن، بلوز، تاپ، شلوار و سرهمی، جین، پیراهن و لباس مجلسی، دامن، لباس بارداری (پیراهن و لباس مجلسی، شلوار و سرهمی، تیشرت و پولوشرت، لباس راحتی، بلوز و شومیز، دامن و لباس زیر)، شلوارک (جین، کتان، سرهمی و...)، بادی (بدوت آستین، آستین بلند، سارافون و...)، لگینگ (راحتی و رسمی)، پالتو، بارانی و کاپشن (پالتو، کت چرم، کت پاییزه و زمستانه، جلیقه پاییزه و زمستانه، کاپشن و بارانی)، ژاکت و پلیور، سویشرت و هودی (کلاه دار، بدون کلاه، آستین بلند و...)، کت و جلیقه (کت رسمی، ست رسمی و جلیقه رسمی)، چادر و مقنعه (دانشجویی، ملی، لبنانی، عربی، اماراتی و...)، لباس زیر (بادی راحتی، سوتین، ست لباس زیر، گن، اکسسوری لباس زیر و شورت)



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

نحوه استفاده از کد تخفیف دیجی استایل
ابتدا به صفحه فروشگاه دیجی استایل در سایت موپن رفته و کد تخفیف مورد نظر خود را کپی کرده و با کلیک بر روی دکمه «خرید» در سایت دیجی استایل وارد کنید. در مرحله بعد باید با استفاده از دکمه "ورود" در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید یا در صورت نداشتن حساب کاربری ثبت نام کنید. اکنون می توانید محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. پس از آن بر روی آیکون سبد خرید کلیک کرده و گزینه ثبت سفارش را انتخاب کرده و وارد صفحه بعدی شوید. در این قسمت آدرس و زمان تحویل را مشخص کرده و با کلیک روی گزینه «ثبت نام و ادامه» وارد صفحه اطلاعات پرداخت شوید. کد تخفیف Style DJ را در کادر کد تخفیف وارد کرده و روی دکمه ثبت کلیک کنید. پس از کسر مبلغ تخفیف، روی دکمه پرداخت و تسویه حساب کلیک کرده و خرید خود را تکمیل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

دسته بندی فیلم فیلمیو شامل ژانرهای مختلفی می‌شود و شما می‌توانید با خرید اشتراک (و گاهی به صورت رایگان یا با قیمت پایین) آن‌ها را تماشا کنید و لحظات خوب و مفرحی را در تعطیلات با عزیزان خود سپری کنید. این لحظات و لذت تماشای فیلم با دریافت کد تخفیف یا اطلاع از تخفیف های ویژه هنگام خرید اشتراک فیلمو دوچندان می شود.
دسته بندی سریال Filimo
همانطور که می دانید یکی از تفریحات خانوادگی و حتی شخصی که اوقات فراغت بیشتر افراد را به خود مشغول کرده است، تماشای سریالی است که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی دارد. از زمانی که سریال‌های پرمخاطب مثل آژانس دوستی، پدرسالار، پهلوانان، هون مادرزوگره و دیگر سریال‌های معروف جاودانه شدند، خانواده‌هایی که پشت باکس تلویزیون جمع شده‌اند تقریباً تنها سرگرمی مردم تا به امروز بوده‌اند. تحولات زیادی در صنعت فیلم و سریال کشورمان ایجاد شده است. بنابراین در حال حاضر لازم نیست همه اعضای خانواده در یک زمان خاص برای تماشای سریال مورد علاقه خود دور هم جمع شوند. البته این مزیت شاید یکی از معایب ظهور شبکه های تلویزیونی خانگی باشد که باعث جدایی خانواده ها از یکدیگر شده است. همانطور که می‌دانید شبکه تلویزیونی فیلم خانه یکی از بهترین های این صنعت است که به تولید و پخش سریال‌های جذاب ایرانی و خارجی، صدها ژانر سرگرمی، آموزشی، هیجان انگیز، ترسناک، خانوادگی و ... می‌پردازد. البته این شما هستید که این سریال را در کلاس، مترو یا همراه با خانواده تماشا کنید. پس می‌توان گفت مجموعه فیلم‌های جذاب و سرگرم کننده ارائه شده توسط شبکه خانگی فیلمو به دل خانواده خواهد رسید. انتخاب باشماست!!!

برای دریافت کد تخفیف فیلیمو کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در این مقاله قصد داریم به بررسی پر فروش ترین کالا های دیجی کالا بپردازیم. 

کفش از پرفروش ترین کالاهایی است که در دیجی کالا در دسترس است. اما این نکته را به یاد داشته که خود کفش دسته بندی های زیادی دارد. کفش بچه گانه و کفش زنانه  و  کفس مردانه و کفش ورزشی و کفش اسپورت و کفش اسپورت و کفش کوه نوردی و کفش کشتی و ... که تمام این موارد جز کفش به حساب می اید. اما شاید برخی راجب موضوعی تردیدی داشته باشند. ان هم سایز کفش است که بگویند ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. اما نگران نباشید امکان عودت کالا بدون هیچ مشکلی وجود دارد. 

اسباب بازی هم در دیجی کالا از محبوبیت فوق العاده بالایی بهره مند است. یعنی هر کس فکر خرید اسباب بازی برای کوئک یا نوزاد خود را دارد اولین چیزی که به ذهنش می رسد دیجی کالا است. 

برای خرید هر کالایی می توانید از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

یکی از سایت هایی که سابقه همکاری طولانی و مفیدی با موپن دارد. فیلیمو یک صفحه اختصاصی دارد که انواع اقسام دارد.

هر کدام از این کوپن ها ویژگی خاصی دارند. مثلا قابلیت خرید اول یا خرید غیر اول از مهم ترین موارد است. در مورد اول شما اگر قبلا از ان فروشگاه خریدی داشته باشید. اما در دومی هیچ محدودیتی از این نظر وجود دارد.  

این سبک ویژگی ها بسیار زیادند که با ورود به سایت موپن می توانید این سبک ویژگی ها را مشاهده کنید و بهترین مورد را بر اساس اهداف و نیاز های انتخاب کنید.

لازم به ذکر است تمامی این کوپن ها رایگان هستند و برای دریافت ان نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و کاملا رایگان است. در ضمن حتی شما نیاز به هیچ ثبت نامی ندارید و دریافت ان بسیار راحت است.

برای دریافت کد تخفیف فیلیمو کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در بخش قبل، تفاوت اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت را پیدا کردیم و می دانستیم که اسنپ مارکت یک سرویس سفارش از بازارهای هایپر استار و مایلی در اطراف شما است، در حالی که اسنپ اکسپرس یک پلتفرم سفارش از سوپرمارکت های اطراف ما است. شایان ذکر است که گاهی سوپرمارکت اسنپ اکسپرس به همین اسنپ اکسپرس اشاره می کند.
اکنون برخی افراد اکسپرس مارکت را با اسنپ مارکت اشتباه می گیرند. اکسپرس مارکت ها فروشگاه های فیزیکی هستند که توسط اسنپ اکسپرس ایجاد شده اند و اگر یکی از آنها در نزدیکی محل زندگی شما ایجاد شده باشد، نام آن را در لیست سوپرمارکت های نزدیک خود خواهید دید. در زیر تفاوت های بین این 3 یعنی Snap Market، Snap Express و Express Market را خلاصه می کنیم.
اسنپ ​​مارکت و اسنپ اکسپرس نام 2 پلتفرم است که اولی برای سفارش از هایپراستارها و فروشگاه های مایلی مارکت و دومی اسنپ اکسپرس، پلتفرمی برای سفارش از سوپرمارکت های اطراف است.
اکسپرس مارکت پلتفرمی مانند اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس نیست. این بیشتر یک فروشگاه فیزیکی است تا سوپرمارکت های محلی اطراف شما، که تعداد آنها به مرور زمان افزایش خواهد یافت.

برای دریاقت کد تخفیف اسنپ اکسپرس کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

نحوه استفاده از کد تخفیف اکالا
برای ثبت کد خرید خود از فروشگاه های افق کوروش، اکالا، هایپر فامیلی و سایر فروشگاه های فعال موجود در وب سایت و اپلیکیشن اکالا مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا به صفحه فروشگاه اکالا در سایت موپون رفته و کد تخفیف کوپن مورد نظر را کپی کنید سپس از طریق دکمه «خرید» وارد سایت اکالا شوید. لطفا توجه داشته باشید که اگر کد تخفیف مربوط به اپلیکیشن Ekala است، باید کد را کپی کرده و در اپلیکیشن وارد کنید. پس از ورود به وب سایت یا اپلیکیشن اکالا، روی دکمه "ورود / ثبت نام" در سمت چپ و بالای صفحه اصلی کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید و در صورتی که هنوز حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید. حالا وقت آن است که آدرس خود را روی نقشه انتخاب کرده و فروشگاه مورد نظر را انتخاب کنید. برای این کار کافی است ابتدا بر روی گزینه حمل و نقل کلیک کنید و آدرس خود را روی نقشه وارد کنید، سپس روی دکمه خرید از لیست فروشگاه ها کلیک کنید، اکنون زمان شروع خرید است و مورد نظر را برای افزودن محصولات به خرید انتخاب کنید. سبد خرید پس از انتخاب محصولات وارد سبد خرید شده و پس از مشاهده و تایید سفارش بر روی دکمه سفارش کلیک کرده و وارد صفحه بعدی شوید. در صفحه بعد آدرس و زمان تحویل سفارش را وارد کرده و با انتخاب گزینه پرداخت وارد صفحه مربوطه شوید. در ابتدای این صفحه می توانید از بین سه گزینه استفاده از کیف پول، پرداخت در محل و پرداخت آنلاین، روش پرداخت را انتخاب کنید. همچنین یک کادر مستطیل شکل در وسط این صفحه وجود دارد که می توانید کد تخفیف را وارد کرده و دکمه کاهش مبلغ تخفیف را اعمال کنید و در نهایت روی دکمه گزینه پرداخت نهایی کلیک کنید تا سفارش خود را ثبت کنید و خریدی خوش را تجربه کنید. از کد تخفیف استفاده کنید همچنین می توانید با مراجعه به وبلاگ موپون و مشاهده فیلم آموزشی اکالا را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در این  مقاله قصد داریم شما را با محصولاتی اشنا کنیم که بیشترین میزان فروش را در اکالا دارند اشنا کنیم. 

بیشترین میزان فروش و محبوبیت را در بین کالا های فروشگاه اینترنتی اکالا مواد غذایی دارند. حال این مواد غذایی شامل زیر دسته های مختلف و متنوع زیادی هستند.

لبنیات ها شامل انواع بستنی ها و کره و پنیرها و کشک و دوغ ها و ... از شاخص ترین زیر دسته های موادغذایی هستند.

یکی از نکات مهمی که در این سبک کالا ها وجود دارد تاریخ انقضای انها است. اکالا همواره سعی کرده است کالاهایی را به دست مشتریانش برساند که تاریخ انقضایشان نزدیک نباشد تا خریداران دغدغه ای از این جهت نداشته باشند.

همچنین سعی شده است محصولات برند های معتبر و مختلف موجود باشد تا کاربران به راحتی مقایسه مناسب را انجام دهند و اقدام به خرید کنند. مهم ترین برند هایی که محصولاتشان در اکالا موجود است عبارت اند از میهن و کاله و پگاه و بیژن  و مجید و دومینو و ...

همچنین هنگام خرید تمام این محصولات می توانید از کد تخفیف اکالا بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید و از یک تخفیف خوب بهره مند شوید. 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

نحوه استفاده از کد تخفیف تپسی
ابتدا به صفحه فروشگاه تپسی در سایت موپون رفته و کوپن مورد نظر خود را انتخاب کرده و کد تخفیف را کپی کرده و با استفاده از دکمه خرید وارد سایت تپسی شوید. ذکر این نکته ضروری است که تپسی در دو نسخه وب و اپلیکیشن موبایل عرضه شده است که می توانید به دلخواه از آنها استفاده کنید. در مرحله بعد شماره موبایل خود را وارد کنید و حساب کاربری خود را وارد کنید، اگر ندارید ثبت نام کنید. سپس با استفاده از منوی کشویی سمت راست صفحه وارد قسمت کد هدیه و تخفیف شوید و کد خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که پس از ثبت کد تخفیف، مبلغ تخفیف به صورت خودکار از مبلغ کوپن سفر بعدی کسر خواهد شد.
چرا کد تخفیف سینی معتبر نیست
اولین خطای رایج کدهای تخفیف تپسی مربوط به نوع آن است، به عنوان مثال. ب.: انتخاب سرویس یا شهر، حساب کاربری (اول یا دوم) و ... برای رفع آن کافیست به کوپن تخفیف مراجعه کرده و با دقت مطالعه کرده و دوباره ادامه دهید. . اگر کد تخفیف شما کد تخفیف مسافرتی فرست تپسی است و اکانت فرست ندارید، می توانید با ایجاد حساب کاربری جدید از آن استفاده کنید.
همچنین کدهای تخفیف تپسی دارای تاریخ انقضا هستند که با اتمام آن با خطا مواجه می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در هنگام استفاده از کدهای تخفیف اسنپ ممکن است با خطاهای متعددی مواجه شوید که در این قسمت به بررسی آنها خواهیم پرداخت:
در اغلب موارد، اسنپ یک کد تخفیف برای یک گروه خاص، یک حساب کاربری خاص (کاربر بار اول یا غیر اولین کاربر) یا یک شهر خاص، در صورت عدم رعایت آن، با عبارت «لطفا کد تخفیف را صحیح وارد کنید» ارائه می‌کند. ". «شما فکر می کنید برای رفع آن، باید محتوای وب سایت را بخوانید و راه درست استفاده از آن را انتخاب کنید.
یکی دیگر از خطاهای رایج «این کد تخفیف برای حساب کاربری فعال نیست» است که مربوط به کد تخفیفی است که به صورت انحصاری برای برخی از کاربران از طریق اسنپ ارسال شده است و همه افراد واجد شرایط استفاده از آن نیستند.
آخرین خطای من این است که "این کد تخفیف قبلا استفاده شده است" یا "کد تخفیف در حال حاضر نامعتبر است". دلیل آن واضح است، اسنپ دارای سایت های معتبر و محدودیت های استفاده است. برخی از آنها پس از انقضا قابل استفاده نیستند و تنها کاری که برای رفع آن باید انجام دهید یافتن کد تخفیف اسنپ جدید است.
نحوه دریافت کد تخفیف اسنپ
اسنپ ​​کدهای تخفیف و پیشنهادات را در مناسبت های مختلف ارائه می دهد. برای دریافت کد تخفیف اسنپ کافیست یکی از روش های عضویت در خبرنامه، شبکه اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکیشن موپون را دنبال کنید که در ادامه نحوه فالو کردن هر کدام را توضیح خواهیم داد.
برای عضویت در خبرنامه اسنپ، کافی است آدرس ایمیل خود را در بالای صفحه فروشگاه اسنپ در وب سایت MoPon و در کادر آخرین تخفیف های اسنپ به من اطلاع دهید، ثبت کنید. از این پس هر زمان که کد تخفیف جدید صادر شود از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.
یکی دیگر از راه های دریافت کد تخفیف اسنپ، پیوستن به ربات تلگرام موپون به آدرس mopon_ir_bot@ است که می توانید اسنپ را با استفاده از گزینه علاقه مندی ها به لیست فروشگاه های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان که کد جدیدی از دریافت اطلاع رسانی شد، به بخش دریافت مراجعه کنید. لیست تخفیف را در صفحه ربات قرار دهید و با کلیک روی آن کد تخفیف را وارد کنید.
علاوه بر این، Mopone برای رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف، اپلیکیشن موبایلی را در نسخه های اندروید و IOS ارائه می کند که با ثبت نام می توانید اسنپ را به علاقه مندی های خود اضافه کنید. اخبار تخفیف جدید و در نهایت آخرین کد تخفیف اسنپ را می توانید از طریق شبکه های اجتماعی موپون دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

یکی از ویژگی های مثبت سینماتیکت این است که دسته بندی بسیار خوب و مناسبی دارد و کاربران به راحتی می توانند بخش مورد نظر خود را پیدا کنند. 

اگر به بخش فیلم های سینماتیکت مراجعه کنید بخش بندی شامل  فیلم‌ها، هنر و تجربه، فیلم خارجی و تئاتر کمدی است. 

همچنین لازم به ذکر است که در این سایت و اپلیکیشن بلیط سینما های همه ی استان ها وجود دارد و اینطور نیست که فقط سینما های شهر های پر جمعیت پوشش داده شود.

کد تخفیف سینماتیکت یکی از خدمات موپن است که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما بعد از انتخاب روز نمایش فیلم و اسم فیلم و سانسش می توانید این کوپن را اعمال کنید.

فراموش نکنید که این کوپن کاملا رایگان است و برای دریافت ان نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

اگر بگوییم اکالا یکی از قوی ترین شرکت های خاورمیانه است بیجا سخن نگفته ایم. بر اساس امار جهانی اکالا در رده چهلم شرکت های برتر دنیا در سال 1400 بود که ممکن است این امار در یک سال گذشته دچار تغییر شده باشد. 

اکالا که بسیاری ان را با نام افق کوروش می شناسیم همواره سعی کرده است رضایت مشتری را از طرق های مختلف جلب کند. در ابتدا که خرید های حضوری باب بود با افتتاح شعب های مختلف و هم اکنون با گسترش وب سایت خود. 

اگر به وب سایت یا اپلیکیشن موپن مراجعه کنید خواهید دید که یک رابط کاربری بسیار ساده دارد که مشتریان به راحتی با کوچک ترین درد سر می توانند خرید های خود را ثبت کنند و ان را درب منزلشان تحویل بگیرند.

همچنین یک پیشنهاد جذاب دیگر در این هنگام وجود دارد. هنگام خرید های انترنتی خود از اکالا می توانید به طور کاملا رایگان کد تخفیف اکالا را اعمال کنید و از تخفیف خوبی برای سبد خرد خود بهره مند شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

کد تخفیف خودرو، تجهیزات و تجهیزات صنعتی دیجی کالا
می توان گفت دیجی کالا در حال حاضر بستر مناسبی برای خرید خودرو نیست. زیرا محصولات این دسته تقریباً اصلاً برای فروش موجود نیستند. اما خرید لوازم جانبی خودرو یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان خودرو است. بنابراین گاهی اوقات آنها روزها را صرف جستجو و خرید قطعات خودرو می کنند و ممکن است در نهایت موفق نباشند.در دیجی کالا می توانید ابزار و لوازم مورد نیاز خود را از فروشندگان مورد اعتماد تهیه کنید.
خودروهای ایرانی و خارجی (برندهای: ایران خودرو، سایپا، بی ام و، پژو، مرسدس بنز، تویوتا و ...)
Motosikal (مارک ها: Benelli، سوزوکی، باجاج، وسپا، هوندا، کاوازاکی، TVS، کویر موتور، TVS و غیره)
لوازم جانبی خودرو و موتور سیکلت: لوازم جانبی، سیستم های صوتی و تصویری، تمیز کردن و نگهداری خودرو، لوازم جانبی کلاه ایمنی و موتور سیکلت.
لوازم جانبی خودرو و موتور سیکلت: دیسک و صفحه کلاچ، جلو و سیستم تعلیق، چراغ جلو، تسمه و گیربکس خودرو (برندهای: Valeo، Bosch، Lent Pars و ...).
مواد مصرفی خودرو و موتورسیکلت: چرخ و لاستیک، لنت ترمز، روغن موتور و ضد یخ و افزودنی های سوخت، روغن و فیلترها
ابزار برقی: مته ها، پیچ گوشتی های برقی و شارژی، ماشین های فرز و گهواره ای، موتورهای الکتریکی، جاروبرقی ها و دمنده ها، واشر ماشین، کمپرسورهای هوا و جک های ماشین، و همچنین ابزارهای برقی و شارژرهای جهانی.
ابزارهای غیر برقی: ابزار دستی، کیت ابزار، نردبان، پیچ گوشتی و فازمتر، ابزار چیدمان، متر، تراز، اندازه گیری دقیق، روان کننده های صنعتی و چسب.
تجهیزات و یراق آلات ساختمانی: شیرآلات، رنگ و دستگیره در
ابزار باغ: قیچی، چاقو و ابزار باغبانی، بذر و بذر گیاه، تبر، بیل و کلنگ، خاک، کود و آفت کش ها.
نور و روشنایی: آباژورهای Lustro، لامپ ها، حفاظت همه جانبه برق و ولتاژ
تجهیزات ایمنی و کار: کفش ایمنی
حفاظت و امنیت: ایمن



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

احتمالا اگر اندکی به فیلم و سریال علاقه داشته باشید نام نماوا را شنیده اید. شما در اپلیکیشن و وب سایت نماوا این امکان را دارید تا به فیلم و سریال و انیمیشن های داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید و در هر زمان و مکانی ان ها مشاهده کنید. 

اگر از مشتریان قدیمی این پلتفرم باشید احتمالا می دانید که افتتاح این پلتفرم به اواخر سال 92 و اوایل سال 93 باز می گردد. از انجایی راه انداز این پلتفرم شرکت اینترنتی شاتل بود تمرکز بیشترش برای روی مشتریان خودش یعنی شاتلی ها بود اما به مشتری های دیگر شرکت های اینترنتی هم امکان استفاده از این پلتفرم را داشتند.

البته این نکته لازم به ذکر است که از اول این پلتفرم با نام نماوا فعالیت نمی کرد. نماوا در ابتدا جزئی از شاتل لند بود که نامش مووی لند بود. در فروردین سال 1395 مسئولان این پلتفرم تصمیم گرفتند از سایت شاتل لند خارج کنند و با نام نماوا فعالیت خود را ادامه دهند که بر اساس امار تصمیم درست و منطقی ای بود. 

در سال 1398 نماوا یک گام فراتر گذاشت و مجموعه نمایش خانگی سال های دور از خانه را به طور اختصاصی تولید کرد. در این سریال از بازیگران فوق العاده تاپی استفاده شده است. اگر بخواهیم از چندین تن نام ببریم می توان به احمد مهران فر و هادی کاظمی و ازیتا حاجیان و علی اوجی و ... اشاره کرد. از انجایی که داستان این مجموعه بسیار جذاب بود با امار فوق العاده رو به رو شد.

در این مقاله سعی شد شما با نماوا تا حدودی اشنا شوید. اگر قصد خرید اشتراک نماوا را دارید حتما از کد تخفیف نماوا استفاده کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

همان طور که می دانید یکی از اولین شرکت هایی که خدمات بیمه انلاین را ارائه داد بیمه بازار بود. این برند تا به امروز یکی از بهترین ها بوده است و توانسته تا حدود زیادی بازار را بدست بگیرد و گوی سبقت را از رقبا برباید.

بیمه بازار خدمات متفاوت و متنوع زیادی را ارائه می دهد که هر کدام ویژگی و مزایای مختلف و زیادی دارد. برای مثال ببیمه شخص ثالث چیزی است صاحب وسیله نقلیه باید انجام دهد. هر فرد دغدغه های مختلف و زیادی دارد بنابراین ممکن است همه افراد این فرصت را ندارند تا به طور حضوری برای دریافت خدمات مختلف بیمه اقدام کنند.

از همین رو بیمه بازار یک پیشنهاد فوق العاده برای شماست در زمان خود صرفه جویی کنید. 

همچنین کوپنی با عنوان کد تخفیف بیمه بازار در وب سایت موپن به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که برای دریافت ان حتی نیازی به هیچ گونه ثبت نامی نیست.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

اسنپ ​​فود در مناسبت های مختلف با برگزاری کمپین ها، بازی ها و قرعه کشی های مختلف به کاربران خود تبلیغات و کدهای تخفیف ارائه می دهد تا کاربران در این دوره ها از تخفیف های ویژه برخوردار شوند. کمپین یک ساعته اسنپ فود نیز فرصتی بی نظیر برای خرید ارزان است. به عنوان مثال، به عنوان بخشی از کمپین اسنپ فود پارتی، رستوران ها و فست فودهای اسنپ فود را می توان با قیمت مناسب در زمان مشخصی سفارش داد.
در مرحله اول به صفحه فروشگاه اسنپ فود در سایت موپون رفته و کوپن مورد نظر خود را مطالعه کرده و کد را کپی کرده و سپس با کلیک بر روی دکمه خرید به سایت اسنپ فود بروید.
در مرحله دوم باید با زدن دکمه ورود/عضویت وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب کاربری ثبت نام کرده و به اعضای اسنپ فود بپیوندید. سپس آدرس خود را روی نقشه مشخص کنید و به دسته مورد نظر بروید. اکنون می توانید فروشگاه های فعال را در منطقه انتخابی خود مشاهده کنید. با انتخاب فروشگاه مورد نظر، لیستی از محصولات را مشاهده خواهید کرد. محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید و روی دکمه آخرین پرداخت کلیک کنید تا به صفحه تایید سفارش بروید. در وسط این صفحه فیلدی با کد تخفیف وجود دارد، کد را در این قسمت وارد کرده و دکمه Apply را فشار دهید. پس از کسر مبلغ تخفیف، روی دکمه تایید نهایی سفارش کلیک کرده و خرید را تکمیل کنید.
اگر کد تخفیف شما به برنامه اسنپ فود مرتبط است، تمام مراحل بالا را در برنامه دنبال کنید

https://www.mopon.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%81%D9%88%D8%AF/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%BA%D8%B0%D8%A7/%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

اسنپ فود در وبسایت و اپلیکیشن خود سعی کرده است که به یک مورد توجه ویژه ای داشته باشد و ان هم رابط کاربری ساده است که تمامی مشتریان بتوانند به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی خرید خود را ثبت کنند. 

همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا به راحتی از سایت های مختلف کد تخفیف اسنپ فود را دریافت کنید و از ان استفاده کنید.

اسنپ فود سعی کرده است با ایجاد دسته بندی های مختلف به تمامی نیاز های مشتریانش پاسخ دهد. شاخص ترین دسته بندی ها عبارت اند از رستوران و فست فود و سوپر مارکت و میوه و سبزی و کافی شاپ و قنادی و شیرینی و نانوایی و ...

هنگام خرید هر یک از این موارد شما می توانید از کد تخفیف اسنپ فود استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این نظر برای کاربران در نظر نگرفته شده است که این موضوع یکی از نکات بسیار مثبت کوپن های موجود در موپن است. 

بر اساس امار مختلف بیشترین نرخ خرید مربوط به دسته بندی رستوران ها است و اسنپ فود توانسته در این بخش به طور قابل توجهی بازار را در دست بگیرد. 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

اگر بخواهیم به بررسی کلی و اجمالی سایت فیلیمو بپردازیم می توان گفت در حال حاضر بیش از نیمی از بازار این حوزه را در دست دارد و تمام رقبایش روی هم کمتر از  50 درصد سهم بازار را در اختیار دارد. در یک ماه به طور میانگین چهار صد و پنجاه میلیون دقیقه محتوای ویدیویی و فیلم توسط کاربران این سایت دیده می شود که یک امار بسیار بالا و فوق العاده است.

جالب است بدانید پلتفرم فیلیمو در حوزه دیگری هم فعالیت دارد. در بهمن ماه سال 1397 و 4 سال پس از شروع فعالیت رسمی فیلیمو با عنوان نهنگ ابی منتشر شد. جالب است بدانید این فیلم با سرمایه گذاری فیلیمو ساخته شد. 

اگر مایل به خرید اشتراک های فیلیمو هستید یک راه برای کاهش هزینه ها و قیمت اشتراک وجود دارد. شما می توانید با استفاده از کد تخفیف فیلیمو از تخفیف جذابی بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در صورت استفاده از سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ می توانید از کد تخفیف اسنپ برای سفر اول خود و تخفیف اسنپ برای سفرهای بعدی استفاده کنید. از دیگر خدمات پرطرفدار اسنپ می توان به اسنپ فود و اسنپ باکس اشاره کرد که وب سایت موپن دارای کدهای تخفیفی است که می توان آنها را در اپلیکیشن فوق العاده اسنپ وارد کرد و تجربه خوشایند و ارزان تری را برای سفرهای درون شهری فراهم کرد.

لازم به ذکر است تمام کد های تخفیف موپن رایگان است و تمام کاربران از سراسر کشور و تمامی استان ها می توانند به راحتی از ان ها استفاده کنند و از تخفیف جذاب و کاربردی بهره مند شوند.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد