نوشته شده توسط : موپن

وبسایت نماوا، مانند فیلیمو یک سرویس آنلاین پخش فیلم و سریال به ‌صورت آنلاین است که با آن به مجموعه‌ای از سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی یا خارجی (به‌صورت دوبله‌) دسترسی دارید. شما در نماوا به فیلم‌ها و سریال‌های زیادی دسترسی خواهید داشت. تمام آثار موجود در نماوا با کیفیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند. جالب است که این سرویس به ‌صورت هوشمند با سرعت اینترنت منزل شما هماهنگ می‌شود و پخش بدون قطع و وصل فیلم و سریال را برای شما ممکن می‌کند.

نماوا علاوه بر بخش ویدیویی، یک بخش بلاگ نیز دارد. بخش بلاگ نماوا مطالبی مانند نقد و بررسی فیلم‌های مختلف، اخبار روز سینمای جهان و موارد دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد. عضویت برای همه در سایت نماوا رایگان است. البته برای تماشای آنلاین فیلم‌ها و دیگر محتویات نماوا، باید حق اشتراک آن را پرداخت کنید. در حال حاضر شما با پرداخت یک هزینه کم می‌توانید به مدت یک ماه به محتوای این سایت دسترسی کامل داشته باشید. اینگونه می‌توانید هر زمان که مایل بودید به تماشای آنلاین فیلم یا سریال مورد علاقه‌ی خود بپردازید. لازم به ذکر است که حق اشتراکی که به نماوا می‌پردازید فقط برای دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های این سایت پرداخت می‌شود. بر خلاف فیلیمو، هزینه‌ی حجم اینترنتی که برای تماشای فیلم استفاده می‌کنید بر عهده‌ی خود شماست. برای اشتراک نماوا، کدهای تخفیف زیادی ارائه می‌شود. چه اشتراک شما ماهانه باشد چه سالانه، یک کد تخفیف مختص آن وجود دارد. بسیاری برای ثبت نام و خرید اشتراک نماوا، به دنبال کد تخفیف آن هستند تا هزینه کم‌تری پرداخت کنند. برای دریافت کد تخفیف نماوا کلیک کنید. همچنین می توانید با استفاده از کد تخفیف سینماتیکت هزینه هایتان را برای خرید بلیط سینما هم کاهش دهید. 

 

منبع:https://sabakhabar.ir/294009/ 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

مدتی است که سریال‌های خانگی به جای پخش در تمام پلتفرم‌ها به شکل کاملا اختصاصی یا نسبتا اختصاصی در پلتفرمی خاص به نمایش گذاشته‌ می‌شوند. سریال پوست شیر هم به عنوان سریال اختصاصی فیلم نت پخش شد. یعنی برای تماشای این سریال باید اشتراک فیلم نت را خریداری می‌کردید. البته که شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک این پلتفرم‌ها مثل کد تخفیف فیلم نت، کد تخفیف فیلیمو و… هزینه‌های خرید اشتراک را تا حدود زیادی کاهش دهید.

هر دو پلتفرم تمامی قسمت‌های این مجموعه را به اشتراک گذاشته‌اند و با خرید اشتراک ماهانه، سه ماهه، 6 ماهه و… می‌توانید در زمان دلخواه به تماشای این مجموعه بنشینید. اگر با این پلتفرم‌ها آشنایی ندارید در ادامه توضیح مختصری در رابطه با آن‌ها خواهیم داد.

در گذشته فیلم و سریال‌ها به شکل اکران حضوری و یا از طریق تلویزیون به نمایش درمی‌آمدند. بعد از آن سی‌دی و دی‌وی‌دی روی کار آمد و همین امر شروعی برای پخش سریال‌های خانگی بود. البته به سینما رفتن هم امری راحت‌تر شد و مثلا با داشتن کد تخفیف سینماتیکت می‌توانستید کاملا به صرفه بلیط سینما تهیه کنید و فیلم مورد نظرتان را حضوری و دست جمعی ببینید. این روش جدا از صرف زمان بیشتر احتمال برگشت پول، عدم تکرار و… را به همراه دارد.

 

منبع: https://baztab.ir/%d9%81%d8%b5%d9%84-4-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

به همین خاطر بهتر است بدانید که از این رو تلویزیون و شبکه‌های ملی و تا حدودی حتی سینما نیز از رونق قبل دیگر برخوردار نیستند. زیرا هر یک از این پلتفرم‌های پخش آنلاین، بسیاری از فیلم‌های سینمایی روی پرده را نیز انحصارا در اختیار گرفته‌اند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی به تماشای این فیلم‌های سینمایی ایرانی در منزل خود بنشینید و لذت ببرید. از این رو دیگر کسی مانند سابق به سراغ تلویزیون یا سینما نمی‌رود. شاید همین محبوبیت زیاد این پلتفرم‌ها و از رونق انداختن تلویزیون و حتی سینما، علت اصلی اتفاقاتی است که اخیرا برای این مجموعه‌ها در حال پیشامد می‌باشد. شاید در آینده‌ای نه چندان دور این پلتفرم‌ها نیز در دام فیلترینگ گرفتار شوند. در ادامه دقیق‌تر این موارد را بررسی خواهیم کرد تا شما نیز با ساز و کار هر یک از این پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی و شرایطی که دارند به خوبی آشنا شوید.

در ابتدا بهتر است با ما همراه باشید تا با سه عدد از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی ایرانی آشنا شوید. فیلیمو، نماوا و فیلم نت که حتما همگی حتی برای یک بار هم که شده نام آن‌ها را شنیده‌اید یا تبلیغات گسترده آن‌ها در سطح شهر را مشاهده نموده‌اید. با ما همراه باشید تا تک به تک آن‌ها را بررسی کنیم و به مشکلاتی که اخیرا برای این مجموعه‌ها پیش آمده است بپردازیم. همچنین بهتر است بدانید انواع تخفیفات فیلیمو، تخفیفات سینماتیکت و... را می توانید همین حالا از سایت موپُن دریافت و استفاده کنید.

فیلیمو

فیلیمو در واقع یکی از موفق‌ترین سرویس‌های هلدینگ صبا ایده می‌باشد. مجموعه فیلیمو شاید از اولین پلتفرم‌هایی باشد که به صورت آنلاین فعالیت خود را در زمینه ارائه فیلم و سریال در ایران آغاز نمود. از این رو بسیار محبوب و شناخته شده است.

 

منبع: https://www.mopon.ir/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7/%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%86



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()