نوشته شده توسط : موپن
  1. دریافت کد از طریق ربات تلگرام:

شبکه‌های مجازی، یکی دیگر از گزینه‌های سایت موپُن برای ارائه کد تخفیف است. تقریبا تمام افراد از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌هایی مثل تلگرام، واتس‌اپ و… استفاده می‌کنند. موپُن رباتی در تلگرام طراحی و راه‌اندازی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به تمام کدهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

  1. دریافت کد از طریق عضویت در خبرنامه:

آخرین روش عضویت در خبرنامه موپُن است. در این روش شما با وارد کردن مشخصاتی مثل نام و نام‌خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل و… در این خبرنامه عضو می‌شود. عضویت در موپُن به معنای دریافت کدهای تخفیف از طریق ایمیل است. پس اگر به روش‌های بالا دسترسی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این روش برای دریافت کدهای جدید و به‌روز فروشگاه‌های مدنظر خود استفاده کنید.

 

درست است که دسترسی به کدهای تخفیف موپُن اصلا کار پیچیده‌ای نیست و یکی از علت‌های محبوب شدن این برنامه، راحتی در نحوه دسترسی و استفاده از کدهای تخفیف مختلف است. اما باز هم موپُن برای رفاه حال بیشتر کاربران تمام دستورالعمل‌های لازم برای استفاده از این کدها را به صورت کامل در وب‌سایت خود توضیح داده است. برای مثال با سرچ نام مجموعه هومسا، انواع تخفیف و کوپن هومسا برای شما نمایش داده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر کد، می‌توانید روی گزینه مشاهده کلیک کنید.

صفحه‌ای مقابل شما باز می‌شود که در آن شرایط دقیق استفاده از این کد تخفیف برای شما نوشته شده است. همچنین میزان تخفیفی که با وارد کردن این کد در کادر مشخص شده برای آن‌ها اعمال می‌شود نیز تعیین شده است. علاوه‌بر آن درباره محدودیت‌های هر کد تخفیف توضیحات لازم نوشته شده است. علاوه‌بر این اطلاعات، در گوشه سمت چپ صفحه باز شده، مدت زمان باقی‌مانده تا از بین رفتن مهلت کد تخفیف نوشته شده است. گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که کد تخفیفی ویژه کالای مورد نظر شما گذاشته شده اما برای استفاده از آن به چند ساعت زمان نیاز دارید.

می‌توانید به راحتی این کد را به قسمت علاقه‌مندی‌های خود منتقل کنید. با این کار در زمان مشخص می‌توانید به راحتی به کد مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید. جمع ‌بندی مجموعه موپُن به دلیل تنوع بالای کدهای تخفیف، کاربران زیادی نیز دارد و در دسته سایت‌های پرطرفدار ایرانی قرار گرفته است. به علت همکاری موپُن با مجموعه‌های متعدد ایرانی، تقریبا تمام افراد حتی یک بار هم که شده از کدهای تخفیف این مجموعه استفاده کرده‌اند. با نوشتن نظرات خود درباره این کدها، دیگران را برای استفاده از این کدها راهنمایی کنید. همچنین می‌توانید موپُن را به دوستان خود نیز معرفی کنید تا آن‌ها هم خریدی همراه با تخفیف را تجربه کنند. 

منبع: https://sanapress.ir/297009/%d9%85%d9%88%d9%be%d9%8f%d9%86%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%af-%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c/

 

 

 



:: برچسب‌ها: موپُن , کدتخفیف , تخفیف ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1402 | نظرات ()