نوشته شده توسط : موپن

امکان بررسی دقیق محصولات

در فروشگاه‌های حضوری معمولا امکان بررسی تک به تک محصولات، جستجوی اطلاعات آن‌ها و مقایسشان با رقبا وجود ندارد اما در فروشگاه‌های آنلاین شما قادر هستید حتی تا ساعت‌ها روی انتخاب خود زمان بگذارید و محصولات مختلف را بررسی و با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترینشان را برگزینید.

حفظ سلامتی

فروش آنلاین اقلام سوپرمارکت در زمان شیوع ویروس کرونا رونق گرفت. هنوز هم با حضور در فروشگاه‌ها ممکن است به ویروس‌های مختلف دچار شویم. یا اینکه در ترافیک شهری و آلودگی‌ هوا مشکلات مختلفی برای ما ایجاد شود پس بسیاری از خطرات با ماندن در محل و سفارش اینترنتی به حداقل می‌رسند.

استفاده از تخفیف‌های ویژه

معمولا پلتفرم‌های فروش آنلاین برای ترغیب مشتریان خود از تخفیف‌های مختلفی مربوط به آن‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال با کد تخفیف اسنپ مارکت می‌توانید روی قیمت نهایی محصولات، درصدی را به عنوان تخفیف نپردازید.  با توجه به اینکه تخفیف گرفتن همیشه لذت‌بخش است، اقلام سوپرمارکتی هم که نیاز روزانه ما هستند، به طور مرتب می‌توانید از این شرایط بهره‌مند شوید.

امکان مقایسه قیمت‌ها

در فروشگاه‌های مختلف، به واسطه خرید محصولات از منبع‌های متفاوت، در بازه‌های زمانی متغیر و .... ممکن است قیمت یک محصول واحد فرق داشته‌باشد. در این صورت به واسطه اینکه لیست محصول تمامی فروشگاه‌ها و قیمت آن‌ها قابل مشاهده هست، به راحتی می‌توانید این مقایسه را انجام دهید و با انتخاب بهترین گزینه و یا اعمال کد تخفیف مخصوص به فروشگاه در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید.

تحویل درب منزل

در هوای سرد زمستان یا هوای گرم تابستان دیگر نیازی نیست بیرون برید، با خرید اینترنتی تنها کافیست اقلامی که نیاز دارید را انتخاب کنید و هزینه آن‌ها را بپردازید. پس از آن شما به سایر کارهایتان می‌رسید و پس از گذشت زمان مورد نیاز، پیک اسنپ خریدتان را درب منزل به شما تحویل خواهد داد و فرآیند خرید و تحویل بسیار راحت است.

صرفه جویی در زمان

علاوه بر اینکه ممکن است به دلیل ازدحام جمعیت، شلوغی مغازه و... در خریدهای اینترنتی زمان زیادی را تلف کنید، لازم است وقتی را برای راه رفت و برگشت و... هم در نظر بگیرید. و مهم‌تر از همه پیدا کردن تک تک اقلام مورد نظر مخصوصا در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای زمان بسیار زیادی را از مشتریان می‌گیرد اما در خریدهای آنلاین، با یک جستجوی ساده می‌توانید با سرعت نسبتا بالایی لیست خرید خود را تکمیل کنید.

در شرایطی ممکن است فروشگاه حضوری یک یا چند جنس را نداشته‌باشد و لازم است این وقت را باری دیگر در فروشگاه متفاوتی صرف کنید یا در سوپر مارکت‌های محلی ممکن است حساب و کتاب طولانی شود و هیچ یک از این موارد در خرید از مارکت‌های آنلاین برای شما پیش نخواهد آمد.

نبود محدودیت در تعداد و نوع محصولات

در سوپر مارکت‌های کوچک و محلی معمولا به دلیل کمبود فضا، سرمایه و...تمامی برندها از یک محصول وجود ندارند و تنوع کمتری هم در اجناس مغازه وجود دارد، اما سوپر مارکت‌های آنلاین معمولا علاوه بر تنوع زیاد، برندهای مختلفی را برای هر جنس موجود دارد و انتخاب نهایی خیلی بیشتر باب میل مشتری خواهد بود.

به واسطه در نظر گرفتن فضای بزرگ‌تر، تعداد سفارش‌ها هم محدودیت خیلی کمتری دارد و نسبت به یک مغازه کوچک که نهایتا یک کارتن از یک جنس را موجود دارد، امکان خرید در تعدادهای بالا بیشتر است.

بیمه بودن مرسولات

اکثریت فروشگاه‌های اینترنتی، سفارش مشتریان را بیمه می‌کنند. در این صورت اگر در مسیر ارسال و قبل از تحویل مشکلی برای سفارش شما ایجاد شود، ضرر زیادی نخواهید کرد.

انتخاب با توجه به نظر خریداران قبلی

آپشنی که در اکثر سایت‌ها و برنامه‌ها وجود دارد، ثبت نظر پس از اتمام خرید است. زمان‌هایی که با محصولی آشنایی کاملی ندارید و از کیفیت، نوع مصرف، برند و... آن مطمئن نیستید، می‌توانید با توجه به نظر خریداران قبلی تصمیم بهتر و مناسب‌تری را اتخاذ کنید.

 

منبع: https://www.tarafdari.com/node/2242814



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در نوروز سال جدید هم می توانید با استفاده از کد تخفیف های قرار داده شده در سایت موپُن، هزینه های خود را برای خریدهای سوپرمارکتی کمتر کنید!!
همین حالا وارد سایت موپُن شوید و با دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت 1401 این لطف بزرگ به خود و سرمایه تان بکنید و از این کد تخفیف ها برای خرید های خود استفاده کنید. 



:: برچسب‌ها: کد تخفیف , کد تخفیف اسنپ مارکت , موپُن ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

دیجی‌استایل ۵ ساله شد! از اینکه در طی این سال‌ها در کنار شما بودیم و در مسیر رشد و پیشرفت دیجی‌استایل قدم برداشتیم و تلاش کردیم آن را تبدیل به فروشگاه آنلاین مورد اعتماد شما کنیم، خوشحالیم.

به همین مناسبت و برای جشن گرفتن تولد ۵ سالگی دیجی‌استایل، کمپین «سال به سال با استایل» از ۱۵ آبان ماه آغاز شده است و تا ۲۶ آبان ماه ادامه دارد. در این کمپین هدایای ویژه‌ای از تخفیف‌های روزانه‌ی فوق‌العاده تا جوایز دیگر در نظر گرفته شده است که امیدواریم شما را در شادی ما سهیم کند.

در این کمپین یک گردونه‌ شانس دیجی استایل هیجان‌انگیز هم در نظر گرفته‌ شده است که می‌توانید هر روز به صفحه‌ی آن سر بزنید و شانس خودتان را امتحان کنید. جایزه‌ی ویژه‌ی این گردونه شانس یک سال خرید رایگان از برند کوی، ماهانه تا سقف ۱ میلیون تومان است.

 

این جایزه‌ی ویژه بین افرادی قرعه‌کشی می‌شود که از گردونه شانس کد تخفیف برنده شوند و با آن خرید کنند.

 

منبع: 

https://www.digistyle.com/mag/5-years-digistyle/



:: برچسب‌ها: کد تخفیف , کد تخفیف دیجی استایل , موپُن ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()