نوشته شده توسط : موپن

دیجی کالا یکی فروشگاه هایی است که تقریبا هر کالایی که مد نظرتان باشد در ان وجود دارد. البته که پس از مدتی دیجی کالا متوجه این موضوع شد وجود این همه کالا مشکلاتی به وجود می اورد. 

برای همین موضوع یک سیاست جدید اتخاذ کرد و تصمیم گرفت برخی کالاهای خود را از دیگر کالاها جدا کند و سایت و اپلیکیشن جداگانه ایجاد کند مانند دیجی استایل و دیجی جت.

همان طور که می دانید دیجی استایل بر روی پوشاک و حوزه مد تخصص دارد. اقلامی مانند پوشاک و کفش و مد و ... که هم شامل مردانه هم زنانه هم بچه گانه و مجلسی و اسپرت و ... نیست. البته این طور نیست که تصور کنید در دیجی کالا دیگر هیچ پوشاکی وجود ندارد خیر. همچنان هم پوشاک یافت می شود ولی تمرکز اصلی پوشاک در دیجی استایل است. 

اگر قصد خرید از دیجی کالا یا زیر دسته های ان را دارید حتما به سایت موپن سر بزنید و کد تخفیف دیجی کالا را به طور کاملا رایگان دریافت کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در این ماقله قصد داریم شما را با نحوه و مراحل خرید از اسنپ اکسپرس اشنا کنیم. گرچه اسنپ اکسپرس یک رابط کاربری ساده و فوق العاده دارد و هر فردی به راحتی می تواند خرید خود را ثبت و نهایی کند ولی خالی از لطف نیست یکبار برای همیشه ان را به طور کامل شرح دهیم. 

ثبت سفارش : در ابتدا پیش از ثبت شدن سفارش باید شماره همراه خود را در کادر بالا وارد کنید. سپس وارد بخش سوپر مارکت شوید و ادرس خود را وارد کنید تا نزدیک ترین سوپرمارکت ها به شما نمایش داه شوند. در این مرحله هر فروشگاه هایی را انتخاب کنید محصولات ان را مشاهده خواهید کرد. 

پرداخت : در این مرحله بعد از انتخاب تمامی خرید های خود باید گزینه تکمیل فرایند خرید را انتخاب کنید تا صورتحساب به شما نشان داده شود. در این مرحله شما دو گزینه پرداخت انلاین و پرداخت اعتباری را دارید که با انتخاب ان خریدتان نهایی خواهد شد. در این مرحله می توانید شما کد تخفیف اسنپ اکسپرس را اعمال کنید و از یک تخفیف جذاب و فوق العاده برخوردار شوید. 

زمان تحویل : یکی از مزایای اسنپ اکسپرس نسبت به رقبایش همین است. بلا استثنا شما خرید های خود را در کمتر از 30 دقیقه دریفات خواهید کرد. همچنین در هر لحظه با کدی که به شما داده می شود می توانید خریدتان را رهگیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

نکته جالبی که در خصوص باسلام وجود دارد این است که کشاورزان و تولید کنندگان زیادی در ان حضور فعال و مستمر دارند. این نکته بسیار مهمی برای خریداران است که کالاهای مورد نظر خودر را به خصوص خوراکی ها را به صورت مستقیم از کشاورز خرید کنند تا از طبیعی بودن ان مطمئن باشند. 

برای مثال با سرچ کلماتی مثل برنج , عسل , خرما و ... می توانید انواع اقسام انها را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت و کیفیت دست به خرید بزنید. همچنین توجه داشته باشید که رابط کاربری باسلام بسیار ساده است و به راحتی می توانید کالاهای مورد نظر خود را خرید کنید.

همچنین کد تخفیف باسلام یک خدمت جدید از موپن است که به شما کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موپن

در سایت موپن صفحه ای با عنوان کد تخفیف تپسی وجود دارد. این صفحه طرفدارن بسیار زیادی دارد که هر روزه بازدید های بسیار زیادی از ان صورت می گیرد. 

بدون شک اگر شما هم یکبار به این صفحه سر بزنید از طرفداران ان خواهید شد و به همین راحتی ان را رها نخواهید کرد. 

در این صفحه تعداد بسیار زیادی کوپن مربوط به اپلیکیشن و وب سایت تپسی وجود دارد. شما این کوپن ها را می توانید در شرایط مختلف استفاده کنید. مهم ترین خدمتی که تپسی ارائه می دهد سرویس تاکسی اینترنتی است. اگر شما قصد دارید درخواست تاکسی اینترنتیس از تپسی کنید می توانید از این کدها استفاده کنید و از تخفیف های جذابی برخوردار شوید. 

هر کدام از این کدهای تخفیف ویژگی و قابلیت خاصی دارند. برای مثال برخی مختص سفر اول است. یعنی اگر شما قبلا از تپسی استفاده کرده باشید دیگر قادر نیستید از ان استفاده کنید. 

و برخی کدهای تخفیف محدودیت زمانی و مکانی دارند. یعنی برای مثال فقط برای ساکنان شهر مشهد مقدس در نظر گرفته شده است. یا برخی مختص روز خاصی است مثل روز مادر و فقط در ان 24 ساعت قابل استفاده است. 

تمامی این کوپن ها کاملا رایگان و برای عموم در موپن قابل دسترس است. 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()